14.04.2010

insan bazen kaybeder

Bir şiir ısmarladım kendime
kendime tutunarak
Geceydi, elektirikler sönmüştü içimde
Mavi bir karanlıktı gözlerimde okuduğum
Gitme dedim, gittim
Ardımdan küfret istedim
Bazen insan utancını saklayacak
çöplük bulamaz ya,
hayallerim kir pas içindeydi içimde
Aptalın biriyim ben

Kelimelerle çürümüyormuş adıma biriken kederler
Gerçek olmayan anlar, figüranlar doluysa hayatında
gerçeklik seni bu kadar yalanlıyor işte!
Umrumda değildi kendi söylediklerim
ya da söylemek istediklerin
Üzgünüm
Sence de
Bence de
Bencilce

Bak hala kanıyor,
mevsimsiz yağmurlarla,
ya da yanlış dokunuşlarla
Mutluluk mekanları bu yüzden hep dar gelir bana
ve ben hep bu yüzden ..
üşüdüğüm her yalnız durakta

Bazen ikinci bir cümleye gerek duymazsın ya,
onların birini farkediyorum şimdi;

insan bazen kaybeder

0 yorum:

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini