30.01.2010

esas akıl... harika bir ders

Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında, adamın biri sorar: Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz?

Doktor:

Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç sey veriyoruz.

Bir kaşık, bir fincan, ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı tercih ettiğini soruyoruz.

Siz NE yapardınız?

Adam:

OOO ! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova kaşık ve fincandan büyük.

Hayır, der doktor. Normal bir insan küvetin tıpasını çeker.

Ders: Sadece bize sunulanlar dışında çözüm bulmaktır akıl.

6 yorum:

bilge dedi ki...

merhabalar gülümseten ve düşündüren kaleminize kuvvet sevgi ve dostlukla...

seyda dedi ki...

Yorumun için Teşekkürler arkadaşım.

bevren dedi ki...

ben de kova diye düşünmüştüm ama :)
neyse zaten akıllı birisi olduğumu düşünmemiştim.

seyda dedi ki...

:) itiraf ediyorummmmm...ilk başta kova diye bende düşünmüştüm :)

Adsız dedi ki...

ınanın ılk basta bende kova dıye dusundum.

seyda dedi ki...

:) fiiliyatta tıpayı çekerdik mutlaka

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini