16.12.2008

güzel bir fıkra :)


Kadın baş ağrısından büyük ızdırap çekmektedir,bir arkadaşının tavsiyesi üzerine,doktora gider,akşam eve döndüğünde kocası sorar,
-ne dedi doktor
-her gün başımı iki elimin arasına alıp 3 kere ''bu kafa benim değil,bu kafa benim değil''diyeceğim 1 haftada geçecek dedi doktor, gerçekten de 1 hafta sonra kadının baş ağrısı geçer, fakat bu seferde kocası bir suskunluğa düşer, adamda tık yok, yatakta dönüp arkasını uyuyor, sus pus olmuş, kadın dayanamayıp aynı doktora gitmesini söyler, adamcağız son bir çare olarak doktora gider, akşam eve döndüğünde, karısı merakla sorar
-ne dedi doktor
-aman yaa hanım boş ver söyledi bir şeyler işte, 3 günde geçecekmiş, 3 gün sonra adam fişek gibi, dur durak bilmiyor, kadın sordukcada bir şey demiyor, yine bir akşam, adam, ''ben banyoya giriyorum sende yat hemen demiş'' adam banyoya girer karısı da merakla kapı deliğinden bakar ne yapıyor diye, birde görürki adam klozetin üstüne oturmuş başını ellerinin arasına almış
-bu karı benim değil, bu karı benim değil, bu karı benim değil diyor...

0 yorum:

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini