14.05.2008

güzeller geçidi

5 yorum:

ayca dedi ki...

Şeydacım nerelerdesin....yorumuna çok memnun oldum canım...:)) pisiciklere de bayıldım doğrusu, en sonunda ben de bir tane alacam herhalde...:)))
İyi hafta sonları dilerim...

tugce dedi ki...

Güzeller gecidi harika çok hoşuma gitti...
iyi hafta sonları kendini fazla özletme....

şeyda dedi ki...

Merhaba Ayça__Tuğçe..
İnanırmısınız işlerden başımı kaldıramıyorum bu aralar. yorumunuz için tşk ederim. Sahi bu arada blog sözleşmesini kabul ettinizmi ben hala kararsızım. Bilgilendirirseniz sevinirim. Görüşmek üzere.. Mutlu kalın

ayca dedi ki...

Şeydacım blog sözleşmesini kabul ettik, google USA dan birde pin no su geldi onuda kaydettik,bir sakınca olacagını düşünmüyoruz ama kimlik bilgilerinin belli bir merkezde toplandıgını biliyoruz... google büyük bir kuruluş ve güvendik.... burda karar senin... yalnız googlenin çeklerini harcamak çok zevkli oluyor..:))))
Sevgiler gönderdim canım....

Haydins dedi ki...

Bu guzellerin icinde benim oglusuma benzeyen kedilerde var:)

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini