22.10.2007

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...............

EY ŞEHİDİM! EY MEMEDİM! SEN RAHAT UYU BİZ SENİN İNTİKAMINI ALACAĞIZ VATAN SAĞOLSUN! BAYRAĞIM SAĞOLSUN! BU ÜLKEDE MEHMETLER BİTMEZ... AYŞELER BİTMEZ...
KANIMIZLA CANIMIZLA BU VATANIMIZI SAVUNDUK YİNE SAVUNACAĞIZ... BİZİ YILDIRAMAYACAKLAR!..
BİZ Kİ ÇANAKKALEDE DESTANLAR YAZDIK!.. KİMSENİN KUŞKUSU OLMASIN. YETERKİ HER DAİM BİRLİĞİMİZİ BERABERLİĞİMİZİ KORUYALIM...
TÜM TÜRKİYE'NİN BAŞI SAĞOLSUN, ŞEHİTLERİMİZE ALLAHTAN RAHMET, AİLELERİNE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUZ.



Türkiyem

Şehit kanlarıyla yıkanmış toprağın,
Tarihe sığmaz, şerefin şanın,
Hem kışın güzeldir; hem de baharın,
Sana kurban olsun bin kere canım...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Ay-yıldızlı bayrak coşturur bizi,
Bütün dünyada TÜRKLERİN izi,
Bütün âlemler bilirler bizi,
Bizde başkadır; VATAN sevgisi...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Yazmışız seni kalplerimize,
Beste beste, dize dize,
Bütün Milletler hayrandır bize,
Düşmanlar her zaman gelecek dize....
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Aşım, toprağım, kanım...
Üzüntüm, sevincim, şanım...
Damarım, kalbim ve canım,
TÜRKİYEM senin için varım...
TÜRKİYEM benim, kutsal VATANIM,
TÜRKİYEM benim, canımdan canım...

Şiir: Yılmaz Çelik

BU AKŞAM YATMADAN ÖNCE ŞEHİTLERİMİZİN RUHUNA EL FATİHA OKUYALIM VE BUNU LİSTENDEKİLERE GÖNDER(EĞER GÖNDERMİYECEĞİM DERSEN O ŞEHİTLERİN ORADA KİMİN İÇİN CANLARINI VERDİKLERİNİ DÜŞÜN. BELKİ O ZAMAN FİKRİNİ DEĞİŞTİRİRSİN. SEN MIŞIL MIŞIL UYURKEN ONLAR O DAĞLARDA VE O SOĞUKTA BU VATAN İÇİN KİM BİLİR KAÇ KURŞUNLA ŞEHİT DÜŞTÜLER VE BİR TEK SÖZÜNÜ BİLE ETMEDİLER. EĞER GERÇEKTEN TERÖRÜ LANETLİYORSAN BUNU GÖNDEREBiLECEĞİN HERKESE GÖNDER .

0 yorum:

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini