26.09.2007

SOBELİYORUM


Önce şaşırdım nedir bu sobe?
Birbirlerini sobeleyenlerin yazılarını okudukça hoşuma gitti.
Arkadaşlığa değer verenler birbirlerini sobeliyor. Meğerse eğlenceli bir o kadarda düşündürücü bir şeymiş sobelenmek. Teşekkür ederim sevgili AYTUĞ. sevinerek sobelemene katılıyorum. kendimle ilgili birşey söylemekten hoşlanmıyorum ama, senin için kendimle ilgili birkaç şey yazacağım.
* Herşeyden önce vefalıyımdır. Yapılan iyilikleri unutmam.
* Hayatı seviyorum. Hayatım çoğunlukla olumsuzluklarla oluşmasına karşılık hayatı güzel yönlerden görmeye çalışan birisiyim. Çoğu zaman değerini bilemediğimiz şeyleri kaybettiğimizde anlarız hayatın ne kadar değerli olduğunu. İşte o zaman hayata daha sıkı sarılıyorum.
* Hayatın en güzel anı her şeyden vazgeçtiğiniz bir anda sizi hayata bağlayan biri olduğunu görebilmek...dibe vurmadan, dibi görmeden, çogu zaman ışıga dogru cıkılmadıgını bilmek... hayatın üzerine bir şeyler okuyarak degil, nasihatlarla değil; bizzat mücadele ederek ve ter dökerek öğrenilebileceğini..ögrendim..bu yazıyı yazarken bir sey daha ögrendim.. Her yastan, her cinsten, her sınıftan insanlarla konuşmak, tanışmak ve onlarla birseyler paylasmak kadar güzel birseyin olmadıgını…
* Hayvansever birisiyim. Yunusların gülen yüzlerini, kelebeklerin kanatlarındaki muhteşem renkleri ya da masmavi denizi, yemyeşil ormanları, renk renk çiçekleri ve bunlar gibi.. saymakla bitmeyen güzellikleri seviyorum. (dünyaya, çevreye ve tüm canlılara saygı duymalıyız) Ve bende buradan Sevgili Aytuğ ve Zehra'cığımı sobelemek istiyorum. Sevgilerimle,

0 yorum:

Arama

Loading

arama motoru..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

Blog Listem

My BlogCatalog BlogRank Free blog counters BlogBurst.com Check PageRankOpen Directory Project at dmoz.orgAdd to Technorati Favorites! Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetBlog Linkleri Link Dizini